Mullig och go kvinna söker en trevlig dejt

 

Mullig och go, det är jag det, jag ser bra ut även om jag har några kilo för mycket så sitter dom definitivt på rätt ställe. Jag har en mjuk och kvinnlig figur med stora tunga bröst som behöver mycket omvårdnad, en bred men sexig rumpa, ja du ser själv.

Livet är roligt och jag vill ha ännu roligare och det jag saknar är spänning i min grå vardag. Därför söker jag snygga och fräscha killar i åldrarna mellan 25-40 år, du får gärna vara lite mullig men absolut inte tjock och fet. Kan tänka mej att vår första träff sker på stan. Typ en fredag eller lördag kväll, vi går på krogen, tar några drinkar och sitter och snackar.

Om sen allt känns bra så får vi se vad vi hittar på. Även om det inte skulle kännas rätt så kan vi vara vänner. Det sägs ju att vänner kan man inte få för många, jag håller med. Vart vi sedan landar återstår att se, är bara dumt att planera allt för mycket för det blir ändå inte som man tänkt sej.

Sex & Erotik | |
Upp