Knullsugen till max

 
 
Knullsugen till max, ja det är vad jag är, bokstavligt talat. Vet inte vad det är, men det har gjort mej skogstokig och jag måste ha en snabb sexträff. Alltså ingen snabbis i den meningen utan jag vill ses ganska snart och bara ha sex helt okomplicerat och utan krav. Jag måste få ut min frustration och det lär behövas några knull för det, gärna några timmars sex. Men det är det få killar som fixar, men önska kan jag få göra eller hur.

Tänker mej att vi träffas kanske 3-4 gånger eller nåt sånt. Jag vill inte ha någon annan relation med dej utan det är alltså bara sex och utan krav. Många skaffar en kk men det vill jag inte ha, jag tröttnar så fort, så en kk funkar inte i längden för mej. Eftersom jag knullar runt med lite olika killar är jag supernoga med att använda kondom!!! Du tar med dej kondomer, flera alltså, en räcker inte långt, tro mej. Jag är mer krävande än så! Därför undrar jag om du vill hjälpa mej??? Du är en fräsch och vältränad kille, max 30 år, singel och fri! Hoppas du finns och vill ses, kanske redan ikväll?? Puss i ljumsken.

Sex & Erotik | |
Upp