Berätta din hemligaste sexfantasi för mej!

 

  
 
Vill du berätta om din allra hemligaste sexfantasi för mej? En fantasi som du aldrig vågat berätta för någon annan. Jag har några superhemliga sexfantasier jag så gärna vill berätta för nån.

Att berätta det innersta och det hemligaste för någon helt okänd är en kittlande tanke. Dessutom kan jag vara helt anonym och det är viktigt för mej, då vågar jag också vara ärlig, vågar släppa alla hämningar. Känner du likadant? Jag vill vara anonym och det vill du nog också vara.

Jag vill inte att vi ses i verkligheten, jag vill bara dela med mej och lyssna på dina hemligaste sexfantasier, kittlande, spännande. Kanske har vi samma sexfantasier, man vet ju aldrig.

Målet är alltså inte att ses i verkligheten men man vet såklart aldrig vad som händer i framtiden, inget är omöjligt och känner vi båda starkt att vi vill träffas, ja då måste vi såklart göra det. Men det är inget vi gör direkt. Hör av dej, jag är sååå nyfiken, och jag vill såååå gärna själv berätta!!

 

Sex & Erotik | |
Upp